Garlöv, Schulman, Långström och jag!

Så här i uppstarten söker man riktning. Det klokaste är så klart att redan innan man börjar blogga bestämma sig för hur den ska skrivas. Men det finns också en vishet i att lära sig med tiden.

En av mina idoler är Calle Schulman, som jag fortfarande räknar som en mycket god vän. Vi har en kort period i våra liv gemensamt. Den tiden värdesätter jag mycket högt. Calle bloggar fint, han låter nämligen sin personlighet lysa igenom på ett sätt som jag är för feg att göra.

En som utnyttjar sin blogg väl är Karin Långström-Vinge. Hon använder sin blogg mer som ett verktyg. Hon mejslar och svarar små och stora frågor.

Den tredje personen jag tänker på är Martin Garlöv. Han är faktiskt anledningen till att jag är här över huvudet taget. Fast det vet han nog inte om ännu. Martin har lärt mig att ha hjärtat med och att faktiskt våga.

Således blir den här bloggen ett verktyg för mig, att skriva klokt som Karin, fint som Calle och med hjärta som Martin.

Ja så får det bli. Garlöv, Schulmam, Långström och jag. Välkomna!

4 kommentarer

Filed under Media

4 responses to “Garlöv, Schulman, Långström och jag!

  1. Hihi, tack! Välkommen ut i bloggosfären! :)

  2. Karin: Ja, vi får väl se vart det här tar vägen :)

  3. Kul, Jacob! Enjoy!

  4. Tack. Jag ska försöka enjoy det här. Lite orolig. Bloggar du privat?