Datorförbud

Åhhhhh, får inte ta med mig datorn hem från jobbet idag. Min kära fru, välsignelse över henne, tycker jag sitter för mycket framför datorn. Hon ser inte riktigt att det är den enda redskapet jag har för att inhämta och vidarbefordra information. Men den diskussionen är väl knappast lämplig att ta här, då hon inte läser min blogg.#¤#%&¤#¤

Nåja, så jag tänkte istället sätta tänderna i ett projekt jag har på gång tillsammans med bland andra min bror. Vi ska tillsammans med våra respektive RT klubbar, försöka skicka en hjälpsändning till Romerna i Makedonien. Det hade varit så himla kul om det fungerar. Om det nu blir av ska vi göra en rejäl grej av det här med videoblogg, tiwtter, fejjan och hela kittet. Ni hänger väl med då?

2 kommentarer

Filed under Uncategorized

2 responses to “Datorförbud

  1. linn

    Gött, Jacob! Här hoppas jag nu på att bli stammis, jag
    ämnar bli det iaf:) Lycka till med alla projekt!