Mindblowing och Göran

Idag hände något helt otroligt på jobbet. Ja, det är knappt så att ni kommer tro mig. Men jag ger det ett försök ändå. Var nu öppna för möjligheten att det faktiskt har hänt, för det är helt sant. Jag lovar.

Jo, jag ringde en konsult idag. Och vet ni?! JAG FICK SVAR! Ja, alltså på en gång. Otroligt va? Jag har aldrig varit med om dess like. Jag hade väntat mig ”jag ska titta på det och återkommer” eller ”okej, jag lägger upp det som ett ärende”. Men icke då. Han gav mig svar på min fråga och sedan la vi på. Där satt jag med hakan vid knäskålarna och trodde inte vad jag just upplevt. Tack Micke för ditt svar- risken finns att jag återkommer.

 

Dessutom har min debut inom den fackliga litterära världen inte låtit sig gå obemärkt förbi. Endast människor som inte håller med mig har hört av sig. Jag gillar det. Men bäst var ändå Göran. Han jobbar på SKTF som är något typ av sån där förening :) och han gav mig tips och berättade för mig vad de kan hjälpa till med. Sånt gillar jag. Det är exakt så man ska ta såna som mig. Tack Göran!

1 kommentar

Filed under Mänskligt, Media

One response to “Mindblowing och Göran

  1. Fick den här kommentaren
    ”Jättebra artikel i TCO och bra resonemang ifrån din sida! Jag är stolt över att känna dig :)”

    Den ni!