åttahundrafemtiosextusenniohundraåttiotvå andra saker

Nä hörrni. Det har verkligen varit en skitdag idag. Vi måste få ordning på det här nu. Inte blev det bättre av att mina cigarrer inte gjort några framsteg när det gäller att suga åt sig fukt. De är lite för hårda för att kunna ge mig allt den kan. Smaken blir lite för frän fortfarande. Måste nog vänta en vecka till innan någon av dem är rökbara. Sen är det ju himla förnedrande att behöva gå ut för att kunna få njuta av en cigarr. Det är tydligen RÖKFÖRBUD i hela det här landet. Nu ska man också förbjuda rökning UTOMHUS! Åhhhh, jag har till dags dato inte läst en enda vettig bevisning på att det är farligt att röka, än mindre att gå förbi en som röker ute på stan. Dessutom är jag för vargjakt (så, nu fick jag det sagt också).

Ska egentligen skriva styrelseprotokoll men hittar på typ åttahundrafemtiosextusenniohundraåttiotvå andra saker att göra istället. Som att försöka hitta ”amarillo” (!?) heter den så. Dansk dokumentär om pang-pang. Den ska vara läskig men bra har jag hört.

Armadillo hette den visst – tack Google, fy dig Christian.

Kommentarer inaktiverade för åttahundrafemtiosextusenniohundraåttiotvå andra saker

Filed under Mänskligt

Kommentarer inaktiverade.