Tapas vad sjutton är det?!

Jo, jag tillhör nog de sista på jorden som aldrig ätit tapas. Ikväll ska jag ut och prova på men var så klart tvungen att googla det först. Jag har förstått att man inte får blanda ihop tapas med Täppas. Honom vill man inte, och jag upprepar INTE, tänka sig med smör på i en inplastad soffa. Nåja, nu fick ni det på näthinnan.

Tapas var det, efter en googling kan jag redan nu säga att det suger. Visst möjligt att det är gott, men själva konceptet. En köttbit där, en sås där, grönsaker och krafs så långt ögat når. Det är ungefär som tre små rätter fast i Spanien. Ska beställa fyra köttbitar och fråga efter potatis. Vi får se hur det går…

2 kommentarer

Filed under Mänskligt

2 responses to “Tapas vad sjutton är det?!

  1. Tapas är supergott! Hoppas att du får en riktigt trevlig kväll! :)

  2. Det var supertrevligt, och gott. Tack.