Nervvrak till deltagare…

… nu har ännu en person lämnat Big Brother huset och människor förfaras över att det är så tufft rent psykiskt att sitta inlåst i ett hus. Nu kommer avslöjandet, som kvällsjournalisterna hade valt att kalla det. Deltagarna som finns i huset är snudd på samtliga i dåligt psykisk kondition. Hur vet jag det? Jo, har själv sökt och sett. Jag var den siste att inte komma med till en av farmen säsongerna. Jag umgicks personligen med samtliga deltagare under en dag i Sthlm och alla var inte friska. Det var faktiskt hemskt att se och inte så roligt att tänka vidare på att dessa människor skulle det bli tv av.

Så slutsatsen är inte att det är tufft att vara i ett hus i hundra dagar, utan slutsatsen är att produktionsbolagen medvetet plockar ut människor som INTE är lämpliga för tv-underhållning. Det är inte så konstigt att de får psykoser på löpande band.

 

Tillägg
Ja, jag ser nu att det faktumet att jag sökte också gör mig till psykiskt instabil. Jag överlåter till läsaren att avgöra det, men jag vill bara påpeka att jag INTE kom med. Det var inte ”skandalmaterial” i mig. Jag fick frågan vad jag skulle göra om folk gick emot ”min religion” och om jag ”förbjöds att ta med mig min Bibel till ön”. Jag svarade med en axelryckning och ut for jag.

Kommentarer inaktiverade för Nervvrak till deltagare…

Filed under Mänskligt, Media

Kommentarer inaktiverade.