Da da da da da… hehe…

Det finns dagar då man är lite mer trött på sig själv än andra dagar. Idag är en sådan dag. Man rabblar samma gammla saker hela tiden. Plötsligt upplever man sig själv i ett utifrån-prespektiv. Man ser sig själv från ovan. Där nere sitter man och bla, bla, bla, bla… Det märkliga är att ingen ser igenom mig. De tror och håller det jag säger för sant och riktigt. De lyssnar faktiskt på mitt babblande. En känsla kommer krypandes inom mig. Den säger – snart undrar de vad du håller på med och då kan du inte svara för dig. Skynda dig prata klart så du kan gå vidare sen.

Min dag har med andra ord sett ut precis som klippet här nedan. Och dagen är inte slut ännu. Nädu, idag kör vi en 13 timmars dag. Ja, alltså en halvdag.

Kommentarer inaktiverade för Da da da da da… hehe…

Filed under Mänskligt

Kommentarer inaktiverade.