HTC suger….

Telebobo från HTCMan ska låta företaget man bloggar om få en chans att svara och göra rätt för sig innan man skriver negativt om dem. Det tillhör god sed tycker jag. Det har jag också gett dem… NIO gånger!!!

Min historia med HTC är egentligen över, men jag fick anledning att använda en HTC alldeles nyligen då en NOKIA telefon behövde omsorg. Det första HTC telefonen gör är att krångla. Och här kommer alla känslorna på en och samma gång – som den gamle skalden sjöng en gång i Tylesand.

Tipset idag är att har du en HTC telefon bör du räkna med att den lägger av helt utan anledning och/eller att batteriet dör efter någon timmes användning. Står du i startgroparna för att köpa en HTC bör du tänka om alternativt ringa mig.

Kommentarer inaktiverade för HTC suger….

Filed under Mänskligt

Kommentarer inaktiverade.