Länkat och hittat….

Failing forward heter det visst. När man gör något misstag så är det ändå ett steg framåt. Och som alla stora bloggar där ute i världen så tar jag till samma grepp som de (i en bloggpost iaf). Man vill ju inte rivstarta så där på en gång.

Katrineholms kommun är paradiset på jorden (har jag hört). Kommunchefen Mattias Jansson berättar kort i den här intervjun om deras satsningar att analogisera det digitala. Dessutom kommer personer med försörjningsstöd (socialbidrag) att kunna få köpa kommunens 3 år gamla datorer för några hundralappar. Stort! Lyssna mer…

Joakim Jardenberg lyssnade på min vädjan och uppmaning om att länka från sin sida till min. Har lite dåligt samvete över det, gillar inte att gnälla till mig saker. Kändes som om jag gjorde det :) Läs mer…

På twitter är det #nosmiley vecka. Det betyder att man inte i något inlägg får göra de dära små gubbarna, eller hjärtan. Någon annan kallade #nosmiley för en utmaning i att våga bli missförstådd. Läs mer…

Tid är pengar heter det. Svenska kyrkan säljer nu tid och uppmanar dig att göra detsamma. Läs mer…

Dessutom håller jag på att byta till sunnliden.se. Det betyder att jacobsunnliden.wordpress.com kommer sluta fungera snart. Så ni som använder er av wordpress adressen kan genast byta till sunnliden.se eller ja, inte genast. Det tar ett dygn innan den fungerar igen. Men… äsch… skit i det. jag bloggar om det sen….

Kommentarer inaktiverade för Länkat och hittat….

Filed under Mänskligt, Media

Kommentarer inaktiverade.